Yeni Opel Grandland Türkiye’de satışa sunuldu

İSTANBUL (İGFA) – Yeni Grandland, Türkiye pazarında satışa sunuldu. Hybrid versiyonunda Edition ve GS donanım seçenekleri bulunan araç, elektrikli versiyonda ise GS donanım seviyesi ile müşterilere sunulmaktadır.

Yeni Opel Grandland’in yeni Intelli-Lux HD LED® Pixel sistemi, 50.000’den fazla ayrı hücreden oluşmaktadır ve Opel’in aydınlatma teknolojilerindeki liderliğini kanıtlamaktadır. Ayrıca aracın iç mekanında geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen kumaş kaplamalar ve 35 litrenin üzerinde hacme sahip iç saklama bölmeleri gibi çevreci detaylar bulunmaktadır.

Alman mühendisliğiyle geliştirilen yeni Grandland, elektrikli araçlar için özel olarak tasarlanan yeni STLA Medium platformu üzerine inşa edilmiştir. Bu özellikleriyle Opel’in Türkiye’deki SUV ve elektrikli araç portföyünde öne çıkmaktadır.

Opel Türkiye Genel Müdürü Yiğit Yantaç, “2025 yılı hedeflerimiz arasında her 3 binek otomobilden 2’sinin SUV olmasını planlıyoruz. Yeni Grandland’in elektrikli ve hybrid versiyonlarıyla bu hedefe büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz” şeklinde konuştu.

Related Posts

50 yıl önce kaybolmuştu, yeniden ortaya çıktı

2023 yılında bir turist, sıra dışı bir denizanasına rastladığında bunun ne kadar önemli bir karşılaşma olduğunu bilmiyordu. Ama daha sonra yapılan bir araştırma, bu denizanasının 50 yıldır görünmeyen ve neslinin tükendiği sanılan bir türe ait olduğunu ortaya çıkardı.

Microsoft, muhtemelen varlığını bile hatırlamadığınız özel Windows 11 sürümünü sonlandırıyor

Microsoft bir yandan herkesi Windows 11e geçmeye ikna etmek için uğraşırken, diğer yandan özel bir Windows 11 sürümünü sonlandırmaya hazırkanıyor.

Sanal gerçeklikte koku! Duyuların dijital devrimi

Sanal gerçeklik (VR) teknolojisi, görsel ve işitsel deneyimleri uzun süredir kullanıcılara sunuyor, ancak koku duyusunun dijital ortama entegrasyonu, bu alanda devrim niteliğinde bir yenilik olarak öne çıktı. Bilimsel araştırmalar ve uluslararası …

80 dolarlık oyunlara karşı EA’dan direniş

Electronic Arts, beklenen oyunları Battlefield 6 ve EA Sports dahil olmak üzere, fiyatlarını 70 dolar seviyesinde tutma kararı aldı. 80 dolarlık oyun trendine karşı duruşuyla dikkat çekiyor.

WASK, dijital reklam bütçelerinin verimliliğini artıran AI Ad Creative ürününü duyurdu

Gösterim veya tıklama bazlı dijital reklamların markaların tüketiciye ulaşmak için kullandığı araçlar arasındaki önemi günden güne artarken, bu durum reklam bütçelerine de yansıdı. Reklamverenler Derneği’nin Deloitte ile hazırladığı Türkiye’de …

Kask değil, teknoloji harikası: Solunan havanın kalitesini bile arttırıyor

Yoğun egzoz dumanı, motosiklet kullanıcılarının şehir içinde karşılaştığı en büyük sorunlardan biri olmaya devam ediyor. Arabalarda klima sistemleri sayesinde sürücüler dış ortamdaki kirli havadan korunabiliyor, ancak motosikletliler için aynı konfor …