NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
Lokanta ve kafelerde KDV’ye zam iddiası doğru mu?
Hazine ve Maliye Bakanlığı, lokanta ve kafelerde KDV oranlarında artış yapılacağına yönelik iddialarla ilgili açıklama yaptı.
Özel okullara yemekte ‘indirimli tarife’ teklifi
Türkiye Yemek Sanayicileri Dernekleri Federasyonu Başkanı Bozdağ, özel okullarda verilen yemek fiyatlarının öğrenci başına yıllık 80 bin liraya kadar çıktığını belirterek “Özel okulların vereceği yemeği yıllık 30 bin liraya yapmaya hazırız” dedi.
Otomobil almak için en doğru zaman hangisi?
Sıfır veya ikinci el araç almayı planlayanlar, ilkbaharın yaklaşmasıyla fiyatların artacağından endişe ediyor. Doğru zamanın seçim öncesi mi yoksa sonrası mı olduğu konusu merak edilirken, uzmanlar yazın beklenmemesi gerektiği konusunda uyarıyorlar. Fiyatların tekrar artışa geçmesi potansiyeli, özellikle ikinci el araç almayı düşünenleri harekete geçmeye zorluyor.